פינדרוס על הרפורמה בכשרות: "לא מאמין שתצא לפועל"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס על הרפורמה בכשרות: "לא מאמין שתצא לפועל"

ח"כ יצחק פינדרוס בראיון ל'קול חי': "המזל שלנו שאנחנו סומכים על הקב"ה כי אם היינו סומכים על הממשלה לא היינו ישנים בלילה". רפורמת הכשרות: "הממשלה שם מקבלת החלטות בנושא בלי שאף אחד מבין בזה, הדתי הכי חזק שם זה מנסור עבאס"

ח"כ יצחק פינדרוס צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

ח"כ יצחק פינדרוס, תוקף את ממשלת בנט: "אני חושב שכל אזרח בישראל רואה שאין החלטות ואין מדיניות. מצד אחד הם צעקו שהממשלה לא מספיק פועלת והיום הם מסבירים שצריך להכיל את המוות. הם צעקו שלא סגרו את נתב"ג ועכשיו הם משאירים אותו פרוץ".

בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, נשאל פינדרוס האם לדעת יוטל סגר בחגים: "כולם רואים שאלו שצעקו עלינו שאנחנו לא עושים כלום – עכשיו "מכילים מתים". יהיה מפתיע שפתאום יהיה מדיניות בחגי תשרי. הכול סבבה עכשיו כנראה, אם שר החוץ בחו"ל ובנט בחופש בצפון", אמר פינדרוס.

לדבריו "אין מדיניות בכלל. אף אחד לא מצליח להבחין בין התווים ולהבין לאן הם הולכים. אנחנו ביקרנו את הממשלה הקודמת על קבלת החלטות מהירה, אולי זה היה עדיף מאי קבלת החלטות לחלוטין".

עוד אמר פינדרוס: "מי שהסית לאנרכיה במשך שנה שלמה, מכהן היום כשר בלי תיק. המזל שלנו שאנחנו סומכים על הקב"ה כי אם היינו סומכים על הממשלה לא היינו ישנים בלילה".

פינדרוס התייחס לרפורמת הכשרות של השר כהנא ואמר: "אין אף רפורמה בישראל שאני מכיר, שנעשתה ללא עבודת הכנה. הממשלה שם מקבלת החלטות בנושא בלי שאף אחד מבין בזה, הדתי הכי חזק שם זה מנסור עבאס. אני לא מאמין שרפורמה כזו יכולה לצאת לפועל".

"המשמעות של זה חיסול הכשרות. הציבור החרדי והדתי בין כה וכה יותר מקפיד, אבל הציבור הכללי סומך על זה ואתה מבטל את הכשרות במחי יד וגורם שהציבור יאכל נבילות וטריפות. אני מאמין שזה לא יכול לצאת לפועל. מעריך שבסוף לא יהיה מזה שום דבר, חוץ מהנזק שעשה כהנא שאמר שהבעיה היא הכשרות".

פינדרוס הבהיר, כי הם אינם מחרימים את הממשלה: "אנחנו משוחחים עם כולם בממשלה. ההוראה של הרבנים הייתה רק שלא לכבד ולייקר אותם. אני אישית משוחח עם הרבה גורמים בממשלה. כהנא נעול ואין עם מי לדבר. כנראה עומדים מאחורי זה גופים עם אינטרסים מסוימים. זה נעשה ללא עבודת מטה".



0 תגובות